Fuel EXe 8 je hliníkové horské elektrokolo na traily, které vás ve stoupáních podpoří tichým pohonem, aby vám na cestu dolů zbylo co nejvíc energie. Stejně jako jeho karbonoví bratříčci se pyšní jízdními vlastnostmi klasického trailového kola, které je ale navíc osazeno malým, a přesto výkonným pohonným systémem s harmonickou válečkovou převodovkou, elegantním displejem v horní rámové trubce a miniaturním ovládáním. Na těch nejdůležitějších dílech nešetříme, a proto je tento terénní speciál osazen sadou odpružení FOX, širokými koly Bontrager Line Comp umožňujícími použití bezdušových plášťů a 12rychlostním bezdrátovým řazením SRAM GX AXS.
Je pro tebe vhodné, pokud… Hledáte kolo s dobrými parametry a rozumnou cenovkou. Chcete výbavu, kterou se pyšní kola z nejvyšší modelové řady Fuel EXe, ale jste omezeni rozpočtem. Potřebujete kvalitní komponenty, na které je v terénu spolehnutí, a robustní slitinový rám, na němž budou výjezdy do kopců i sjezdy náročných pasáží hračka.
Získáš toto vybavení Rám z hliníku Alpha Platinum s pohonným systémem s harmonickou válečkovou převodovkou HPR50 od TQ, 360Wh plně integrovaná vyjímatelná baterie a chytrý nabíjecí port. Ovládání na řídítkách a zabudovaný LED displej, s nimiž se snadno pracuje i za jízdy, 150mm přední vidlice FOX Rhythm 36 se vzduchovým odpružením Float EVOL a tlumičem GRIP a 140mm zadní odpružení FOX Performance Float X. Dál ještě kola Bontrager Line Comp 30 umožňující použití bezdušových plášťů, 12rychlostní bezdrátové řazení SRAM GX AXS, hydraulické kotoučové brzdy a teleskopická sedlovka.
Na závěr Pokud chcete výbavu nejvyšší modelové řady Fuel EXe za cenu, která vás nepoloží, Fuel EXe 8 je skvělá volba. Má stejný pohonný systém, displej i geometrii jako jeho karbonoví bratříčci, a pyšní se i kvalitní sadou odpružení a bezdrátovým řazením. Jediný rozdíl je v cenově dostupnějším slitinovém rámu.
Proč si kolo zamiluješ 1)Kolo s parametry lehkého horského elektrokola nejvyšší třídy a cenovkou, která pro vás bude milým překvapením. 2)Kvalitní sada odpružení FOX a bezdrátové řazení SRAM vám zajistí jízdní vlastnosti, o kterých jste vždy snili. 3)Malý, tichý, a přesto výkonný motor TQ je vyladěný na traily, kombinuje užitečnou dopomoc s přirozeným pocitem ze šlapání a nijak neruší zážitek z jízdy. 4)Integrovaný displej, nabíjecí port a ovladače jsou praktické, elegantní a intuitivní. 5)Geometrii rámu si můžete doladit pomocí systému Mino Link. Pokud by vám to nestačilo, můžete si pořídit i hlavové složení s nastavitelným úhlem.
Specifikace Rám Rám:Hliník Alpha Platinum, vyjímatelná baterie, vnitřní vedení lanek, slitinový kolébkový spoj, 34,9mm sedlová trubka, úchyt na horní vodítko řetězu, 55mm řetězová linka, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, zdvih 140 mm. Vidlice:Fox Rhythm 36, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 150 mm. Tlumič:Fox Performance Float X, tlumení s 2 polohami, 205 mm x 60 mm. Maximální kompatibilní zdvih vidlice:160 mm (575 mm od osy ke korunce)
Zapletená kola-výplety Přední náboj:Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. Zadní náboj:Slitina Bontrager, zapouzdřené ložisko, šest šroubů, 108zubý Rapid Drive, unášeč SRAM XD, Boost148, 12mm pevná osa. Zadní rychloupínák:Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. Ráfek:Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, ventilek Presta. Plášť: Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50 palce. Díl pláště:Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. Páska do ráfku: Bontrager TLR. Maximální velikost pláště:Rám: 29 x 2,50 palce, Vidlice: Viz výrobce
Pohon Řazení:SRAM Eagle AXS POD. Přehazovačka:SRAM GX Eagle AXS, T-Type Převodník:SRAM X-SYNC 2, 32T, alloy Kazeta:SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí. Řetěz:SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí. Maximální rozměry převodníku:1x: 34 zubů, min 30 zubů
Komponenty Sedlo:Bontrager Arvada, duté chromoly ližiny, šířka 138 mm. Sedlovka:Velikost S - TranzX JD-YSP39, zdvih 100 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. Velikost M - TranzX JD-YSP39, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. Velikost L, XL - TranzX JD-YSP39, zdvih 170 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. Řídítka:Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 780 mm. Gripy: Bontrager XR Trail Elite, nylonový zámek Lock-On. Představec: Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 45 mm. Brzda:SRAM DB 8, 4pístkové hydraulické kotoučové. Brzdový rotor:SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm. Rozměry kotouče:Maximální velikosti kotoučů - Rám: 203 mm, Vidlice: viz výrobce
Příslušenství Baterie: TQ 360 Wh. Motor:TQ-HPR50, 50 Nm, maximální trvalý jmenovitý výkon 250 W, špičkový výkon 300 W. Cyklopočítač: Displej TQ LED s konektivitou Bluetooth a ANT+ Elektronika: Nabíječka TQ 4A.
Hmotnost Hmotnost:M - 20.25 kg / 44.65 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) Hmotnostní limit:Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění. Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.
JAK VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST? V tabulkách níže jsou uvedeny doporučené velikosti podle výšky postavy. Výběr nejvhodnější velikosti ale ovlivňují i další faktory, například délka paží a nohou. Proto se doporučené hodnoty v některých případech překrývají. Stejně vysocí cyklisté nemusí nutně jezdit na stejně velkých kolech. Pokud si nejsi jistý s výběrem velikosti, neváhej nás kontaktovat na tel. čísle +420 720 582 035či emailu info@elementstore.cz Úplně nejlepší bude, když se stavíš za náma na kamenou prodejnu. Kde vše osobně vyzkoušíš, otestuješ. My poradíme, vysvětlíme, nastavíme a ještě tě skvěle pohostíme :)