Slash 9 GX AXS T-Type je horské kolo na enduro se slitinovým rámem a těmi nejlepšími komponenty. Konstrukce s vysoko umístěným čepem se pyšní skvělým záběrem ve strmých stoupáních a úžasnou stabilitou ve sjezdech. Kombinace 29palcového kola vpředu a 27,5palcového kola vzadu umožňuje hbité ovládání. Dalším plusem je kvalitnější sada odpružení RockShox se zdvihem 170 mm vpředu i vzadu, která zvládne vše, co si na ni vymyslíš. Vše završuje přesné bezdrátové řazení SRAM GX AXS.
Je pro tebe vhodné, pokud… Rád bys měl to nejlepší slitinové kolo na enduro a na něm komponenty do drsných podmínek. Potřebuješ dostatek zdvihu na průjezdy kamenitými úseky a konstrukci s vysoko umístěným čepem, která ti zajistí skvělý záběr i stabilitu. Líbí se ti univerzálnost, kterou získáš díky kombinaci kol různých velikostí.
Získáš toto vybavení Odpružený rám z hliníku Alpha Platinum s vysoko umístěným čepem, volnoběžnou kladkou a vnitřním úložným prostorem. 170mm zdvih vpředu i vzadu, vidlice RockShox ZEB Select+ s pružinou DebonAir a tlumičem Charger 3 RC2 a zadní tlumič RockShox Super Deluxe Select+.Bezdrátové řazení SRAM GX AXS s širokou škálou převodů do strmých stoupání, teleskopická sedlovka Bontrager Line, kombinace dvou velikostí kol Bontrager Line Comp 30 (29palcové vpředu a 27,5palcové vzadu), která jsou osazena náboji Rapid Drive a umožňují použití bezdušových plášťů.
Na závěr Slash 9 GX AXS T-Type je slitinové kolo na enduro pro všechny nesmlouvavé krotitele terénu, kteří chtějí robustní hliníkový rám osazený špičkovými komponenty. Velký 170mm zdvih vpředu i vzadu si snadno poradí s obřími skoky i dropy. Skvělé komponenty jsou už jen takovou třešničkou na dortu.
Proč si kolo zamiluješ 1) Odpružení s vysoko umístěným čepem umožní podivuhodně jisté ovládání kola i v děsivých sjezdových pasážích. Pečlivě vyladěný anti-squat se v kombinaci s velkými kladkami postará o výjimečnou efektivitu šlapání. 2) Velký zdvih 170 mm vpředu i vzadu si hravě poradí s obrovskými skoky i kamenitými úseky. 3) V základní výbavě je rychlé 29palcové kolo vpředu a tuhé, ale i přesto hbité 27,5palcové kolo vzadu. Pokud ti záleží hlavně na rychlosti, můžeš si dát 29palcové kolo i dozadu. 4) Nastavení kola lze upravit podle stylu jízdy a typu ježdění. Pracovat lze se systémem Mino Link, pákovým poměrem a v případě zájmu i se sklonem hlavového složení (potřebné díly se prodávají zvlášť). 5) Vnitřní úložný prostor v rámu je k dispozici u všech modelů a můžete ho naplnit nářadím a svačinou.
Funkce Vnitřní úložný prostor Díky vnitřnímu úložnému prostoru nepotřebuješ brašničku. Můžeš v něm totiž převážet všechny nezbytnosti pro jízdu. Active Braking Pivot Systém Active Braking Pivot umožňuje našim technikům seřídit tlumení tak, aby reagovalo na zrychlení a brzdění nezávisle. Výsledkem je spolehlivá ovladatelnost.
Specifikace Rám Rám:Hliník Alpha Platinum, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, nastavitelná geometrie Mino Link, nastavitelné dávkování brzdné síly, integrovaná ochrana rámu, vnitřní vedení, magnéziový kolébkový spoj, ISCG 05, Active Braking Pivot, UDH, 148 x 12mm pevná osa, zdvih 170 mm. Vidlice: Velikost: SRockShox ZEB Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 3 RC2, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 170 mm. Velikost: M, M/L, L, XLRockShox ZEB Select, pružina DebonAir, tlumení Charger RC, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 170 mm. Tlumič:RockShox Vivid Select+, 230 mm x 65 mm. Maximální kompatibilní zdvih vidlice:190 mm (délka osy ke korunce 606 mm), S: 190 mm (délka osy ke korunce 587 mm).
Zapletená kola-výplety Přední kolo: Bontrager Line Comp 30, umožňující použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. Zadní kolo: Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 děr, Boost148, 12mm pevná osa. Zadní rychloupínák: Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Plášť: Velikost: S Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce. Velikost: M, M/L, L, XLBontrager SE6 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce. Zadní náboj:Slitina Bontrager, zapouzdřené ložisko, šest šroubů, 108zubý Rapid Drive, unášeč SRAM XD, Boost148, 12mm pevná osa. Díl pláště:Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. Těsnící tměl: Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. Páska do ráfku:Bontrager TLR. Maximální velikost pláště:Rám: 2,50 palce.
Pohon Klika:SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, T-Type, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 165 mm. Středové složení:SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA závitované. Maximální rozměry převodníku:1x: 34 zubů kulatý, 32 zubů oválný, minimum 28 zubů.
Komponenty Brzda:SRAM CODE Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové. Brzdový rotor:SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm. Rozměry kotouče: Maximální velikosti kotoučů - Rám: 220 mm.
Příslušenství Brašna:Sáček do rámu Bontrager BITS Internal Frame Storage Bag.
Hmotnost Hmotnost:M - 16.90 kg (s těsnicím tmelem TLR, bez duší). Hmotnostní limit: Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
JAK VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST? V tabulkách níže jsou uvedenydoporučené velikosti podle výšky postavy. Výběr nejvhodnější velikosti ale ovlivňují i další faktory, například délka paží a nohou. Proto sedoporučené hodnoty v některých případech překrývají. Stejně vysocí cyklisté nemusí nutně jezdit na stejně velkých kolech. Pokud si nejsi jistý s výběrem velikosti, neváhej náskontaktovatna tel. čísle+420 720 582 035či emailuinfo@elementstore.cz Úplně nejlepšíbude, když se stavíš za náma nakamenou prodejnu. Kde vše osobně vyzkoušíš, otestuješ.My poradíme, vysvětlíme, nastavíme a ještě tě skvěle pohostíme :)