Top Fuel 9 Gen 4 je trailové kolo z hliníku, které hravě okruh za okruhem zvládá dlouhá stoupání i náročné sjezdy. Nabízí odolnost lehkého rámu z hliníku a požadované aktualizace komponent, jako je např. zcela bezdrátové elektronické řazení SRAM GX Eagle AXS, čtyřpístkové hydraulické brzdy a odpružení FOX 120/130 mm.
Je pro tebe vhodné, pokud… Máš rád vyváženost. Jde ti o účinné stoupání i jistotu při sjezdech, hbitou ovladatelnost i pohodlí celoodpruženého kola, příznivou cenu a výkonné komponenty. Oceňuješ odolnost a cenovou dostupnost hliníkového rámu a chceš lepší díly tam, kde na nich nejvíc záleží.
Získáš toto vybavení Rám z hliníku Alpha Platinum se spodním úchytem tlumiče a čtyřpolohovým prvkem Mino Link pro nastavení geometrie a pákového poměru odpružení. 130mm vidlice FOX Rhythm 34 se vzduchovou pružinou Float EVOL a tlumičem GRIP a dále 120mm zadní zdvih tlumiče FOX Performance Float DPS s třípolohovým tlumením. Celek doplňuje bezdrátový elektronický pohon SRAM GX Eagle, čtyřpístkové hydraulické kotoučové brzdy, teleskopická sedlovka Bontrager Line a kola Bontrager Line Comp 30 umožňující přechod na bezdušovou verzi.
Na závěr Kolo Top Fuel 9 Gen 4 je určeno pro ty, kdo oceňují to nejlepší z obou světů. Je ideální volbou pro jezdce na trailech, kteří začínají den stoupáním a končí dlouhými sjezdy. Kolo má aktualizované ty díly, kde jsou nejvíc zapotřebí, jako např. odpružení a řazení, ale díky rámu z hliníku je za výhodnou cenu.
Proč si kolo zamiluješ 1) Díky lehoučkému rámu a všestranné geometrii je ideální pro všechny jezdce i různé trasy. 2) Čtyřpolohový prvek Mino Link usnadňuje nastavení geometrie i pákového poměru podle způsobu a místa jízdy. 3) Získáš nejlepší hliníkové kolo s plně bezdrátovým řazením SRAM, vylepšeným odpružením a lehkým, ale odolným rámem pro drsné all-mountain jízdy. 4) Rám z hliníku Alpha Platinum je robustní a zároveň lehký. Nabízí vylepšený vnitřní úložný prostor pro snadný přístup k výbavě i svačinkám. 5) Díky prostoru pro větší 140mm vidlice a tlumičům s delším zadním zdvihem až 130 mm a místu na velmi dlouhé teleskopické sedlovky lze kolo ještě víc přizpůsobit vlastním představám.
Specifikace Rám Rám:Hliník Alpha Platinum, vnitřní úložný prostor, kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek, chránič dolní rámové trubky, kolébkový spoj OCLV Next, Mino Link 4, ABP, Boost148, zdvih 120 mm Vidlice:Fox Rhythm 34, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 130 mm Tlumič: Fox Performance Float DPS, tlumení s 2 polohami, 185 mm x 50 mm Maximální kompatibilní zdvih vidlice:140 mm
Zapletená kola-výplety Přední kolo: Velikost: S Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 27.5 palců, Velikost: M, ML, L, XL Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců Zadní kolo: Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 54, 6 šroubů, Boost148, 12mm pevná osa Zadní rychloupínák: Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. Plášť:Velikost: S Bontrager Gunnison Pro XR, možnost použití bezdušových plášťů, drátová patka, 60 tpi, 27,5 x 2,40 palce. Velikost: M, ML, L, XL Bontrager Gunnison Pro XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,40 palce. Díl pláště: Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz Páska do ráfku: Bontrager TLR Maximální velikost pláště: Rám: 29 x 2,50 palce, vidlice: viz výrobce.
E-systém Baterie: SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou).
Pohon Řazení: SRAM AXS POD Přehazovačka: SRAM GX Eagle AXS, T-Type Klika: SRAM GX Eagle, T-Type, DUB, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm. Středové složení: SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA závitované. Kazeta: SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí Řetěz: SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí. Maximální rozměry převodníku: 1x: 34 zubů, min 30 zubů
Komponenty Sedlo: Verse Short Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm. Sedlovka: Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 310 mm. Velikost: M, ML, L, XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 450 mm. Řídítka: Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 780 mm. Gripy: Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On. Představec: Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 45 mm. Brzda: SRAM Level Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové. Brzdový rotor: SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 180 mm. Rozměry kotouče: Maximální velikosti brzdových kotoučů: rám: 200 mm, min. 180mm vidlice: viz výrobce vidlice.
Příslušenství Brašna: Sáček do rámu Bontrager BITS Internal Frame Storage Bag
Hmotnost Hmotnost: M - 14.38 kg / 31.71 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) Hmotnostní limit: Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.
JAK VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST? V tabulkách níže jsou uvedenydoporučené velikosti podle výšky postavy. Výběr nejvhodnější velikosti ale ovlivňují i další faktory, například délka paží a nohou. Proto sedoporučené hodnoty v některých případech překrývají. Stejně vysocí cyklisté nemusí nutně jezdit na stejně velkých kolech. Pokud si nejsi jistý s výběrem velikosti, neváhej náskontaktovatna tel. čísle+420 720 582 035či emailuinfo@elementstore.cz Úplně nejlepšíbude, když se stavíš za náma nakamennou prodejnu. Kde vše osobně vyzkoušíš, otestuješ.My poradíme, vysvětlíme, nastavíme a ještě tě skvěle pohostíme :)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.